Партнёрства, выгаднае абодвум бакам. 2 красавіка – Дзень яднання народаў Беларусі і Расіі

Беларусь і Расію аб’ядноўваюць даўнія эканамічныя сувязі. Многія беларускія прадпрыемствы цесна супрацоўнічаюць з расійскімі партнёрамі, і Шчучынскі масласырзавод яскравае таму пацвярджэнне: 74% усёй выпушчанай тут малочнай прадукцыі экспартуецца ў краіну-суседку.

– Летась мы адправілі ў Расію амаль 11 тысяч тон прадукцыі, – зазначае намеснік дырэктара па камерцыйных пытаннях Сяргей Мікалаевіч Квартальны. – Асноўныя экспартныя напрамкі – гэта Масква і Санкт-Пецярбург. Адтуль прадукцыя развозіцца па ўсёй краіне, таму нашы сыры і сметанковае масла можна ўбачыць на паліцах магазінаў Іванаўскай, Архангельскай, Цюменскай, Сахалінскай і іншых абласцей Расіі, а таксама ў Рэспубліках Карэлія і Адыгея. 
Сакрэт папулярнасці шчучынскай прадукцыі ў яе натуральнасці і выдатных смакавых якасцях. Гэта адзначаюць усе, хто хоць раз каштаваў нашы сыры і сметанковае масла. 
– Найбольшай папулярнасцю ў расійскіх спажыўцоў карыстаюцца сыры сартоў “Чорны Рыцар” і “Каралева Марго”, – гаворыць Сяргей Мікалаевіч. – Каб яшчэ больш зацікавіць пакупнікоў, мы пастаянна пашыраем асартымент. У мінулым годзе асвоілі выпуск сыроў элітных сартоў “ПармеГрана”, “Рочэстэр”, “Масдам Classic”, “Князь Вітаўт”, “Друцкі-Любецкі”, “Баварскі з пажытнікам” і “Чорны Манарх”. 


Навінкі Шчучынскага масласырзавода многім прыйшліся даспадобы, аб чым сведчаць шматлікія міжнародныя выставы.
– У Расіі наша прадукцыя ўжо даўно з’яўляецца сінонімам слова “якасць”, – падкрэслівае С.М. Квартальны. – Усё гэта дзякуючы нашым спецыялістам, якія строга сочаць за выкананнем усіх тэхналогій, а таксама ветэрынарных і санітарных нормаў. 
Увесь экспартуемы Шчучынскім масласырзаводам тавар правяраецца ў спецыяльных акрэдытаваных лабараторыях на адпаведнасць патрабаванням тэхнічнага рэгламенту мытнага саюза. Да ўсяго, на прадпрыемстве паспяхова сертыфікавалі дзве нацыянальныя сістэмы кіравання і атрымалі сертыфікаты на права маркіроўкі прадукцыі знакамі “Халяль” і “Кашэр”.
Умацоўваннем партнёрскіх сувязей, рэкламай і прасоўваннем прадукцыі Шчучынскага масласырзавода на міжнародных рынках займаецца аддзел знешнеэканамічнай дзейнасці, які ўзначальвае М.М. Гецман.
– Мы актыўна выкарыстоўваем у гэтых мэтах інтэрнэт, – дзеліцца Міхаіл Мікалаевіч. – Летась адкрылі першую ў Беларусі онлайн-краму па электронным адрасе www.belprotein.com, дзе прадаём наш сыроватачна-бялковы канцэнтрат, які расфасаваны ў мяшкі і вёдры. Расплаціцца за паслугі можна пластыкавай карткай, не выходзячы з дома, што паспяхова робяць нашы кліенты з Расіі, Украіны і іншых краін былога СНД.


Дарэчы, у мінулым годзе прадукцыя Шчучынскага масласырзавода экспартавалася на рынкі 18 краін, у тым ліку Казахстана, Азербайджана, Кыргызстана, Малдовы, Турцыі, Японіі і каралеўства Бахрэйн. І ўсё ж расійскі вектар быў і застаецца асноўным у гандлёвай палітыцы прадпрыемства. Яно і зразумела: супрацоўніцтва з партнёрамі з Расіі праверана часам і пабудавана з улікам тэндэнцый сучаснага рынку, таму прыносіць важкі эканамічны эфект.
Аляксандр КАСПЯРЧУК.
Фота аўтара.

Добавить комментарий

CAPTCHA
Этот вопрос задается для того, чтобы выяснить, являетесь ли Вы человеком или представляете из себя автоматическую спам-рассылку.
Fill in the blank.